Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Verzenden & Retourneren
Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Standaard verzending - Voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen in huis.
Voor pakketten rekenen wij € 6,50.
Je kan er ook voor kiezen om het pakket bij één van deze agentschappen te laten bezorgen. Je pakket is dan de volgende dag na 15:00 af te halen.
Wij proberen je bestelling altijd zoveel mogelijk in 1 zending te bezorgen, maar het kan natuurlijk voorkomen dat we genoodzaakt zijn om dat te splitsen in 2 of meer zendingen. Dat heeft geen gevolgen voor de berekening van de verzendkosten.
Voor verzenden naar een ander land dan Nederland gelden andere tarieven. Het tarief is afhankelijk van de bestemming en de grote van de bestelling. Heb je vragen over je bestelling naar het buitenland neem dan contact met ons op: info@homemade4u.nl
OPHALEN BIJ HOMEMADE4U
Het is ook mogelijk om bij de bestelling aan te geven dat je het pakket in de winkel wilt ophalen. De bestelling wordt wel online afgerekend via I-deal of Paypal. Wij berekenen dan natuurlijk geen verzendkosten. Onze openingstijden vind je hier
RETOURNEREN
Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je shopt bij Homemade4U.
Mocht een artikel helaas niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Breng voordat je het artikel terugstuurt Homemade4U hiervan op de hoogte. Je doet dat door het contactformulier in te vullen en vermeld hierbij jouw ordernummer.
Verpak de te retourneren artikelen in de originele verzenddoos of een andere stevige verpakking en lever jouw retourpakket in bij het postkantoor en vergeet niet een afgiftebewijs te vragen en deze goed te bewaren.
Retouradres:
Homemade4U
Prins Hendrikstraat 11
2411 CR Bodegraven
De kosten voor het retourzenden zijn voor de afzender. Wanneer het retourpakket in een envelop of platte verpakking past, dan kun je dit met briefpost versturen. Dit scheelt qua kosten. Tegenwoordig is het mogelijk zowel een brievenbuspakje als pakket te versturen met een Track & Trace-code. Je kan het pakketje afgeven bij één van de Post NL Servicepunten. Post NL zal jou een ontvangstbevestiging met track & trace code meegeven. Voor een Post NL Servicepunt bij jou in de buurt kijk je op www.postnl.nl
WANNEER EN HOE BETAALT HOMEMADE4U DE GERETOURNEERDE ARTIKELEN?
We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op het door jouw gebruikte rekeningnummer. Mocht je niet via de bank hebben betaald dan ontvangen wij graag je bankrekeningnummer bij je retourmelding. Wanneer je de gehele bestelling retourneert, betaalt Homemade4U het aankoopbedrag van de gehele bestelling terug, inclusief de betaalde verzendkosten.
De retourkosten zijn echter wel voor rekening van afzender.
ARTIKEL OMRUILEN VOOR EEN ANDER ARTIKEL
Ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent.
Wil je het artikel ruilen vanwege een fout van ons of door een defect, dan zijn de eventuele verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Neem in dit geval contact met ons op en dan zoeken we naar een goede oplossing.
BESCHADIGD/VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN?
Wat vervelend dat je een verkeerd artikel of een artikel met schade/vlek hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag willen wij je vragen om dit te melden via het contactformulier.
Vermeld hierbij het volgende:
- Beschadigd? Beschrijving van de schade; minimaal1 foto die de beschadiging duidelijk aantoont en je ordernummer
- Verkeerd artikel? 1 foto van het volledige (verkeerde) artikel; en je ordernummer
Na ontvangst van jouw bericht zullen wij het zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing bieden.